بهترین زمان برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا

محمد شجاع

محمد شجاع

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

بهترین زمان برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا

آنچه در این مقاله میخوانیم

این روزها با توجه به میزان آلودگی‌ هوای کشورمان، دستگاه‌های تصفیه هوا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. استفاده از این دستگاه می‌تواند تا حد زیادی از میزان آلاینده‌ها و آلودگی‌ها در فضای خانه بکاهد، اما این سیستم نیاز به سرویس‌های دوره‌ای و تعویض فیلتر

کاربرد دستگاه تصفیه در آلودگی هوا

آلودگی هوا از رایج‌ترین مشکلاتی است که سالانه جان هزاران کودک و سالمند را می‌گیرد و موجب کوتاه‌تر شدن عمر افراد می‌شود. آلودگی هوا برای زنان باردار نیز اثرات نامطلوب و مخربی دارد و کسانی را که بیماری‌های تنفسی (مانند آسم) دارند، به‌شدت تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. در این شرایط وجود یک دستگاه تصفیه می‌تواند حکم یک نجات‌دهنده را داشته باشد.

دستگاه تصفیه هوا می‌تواند تا حد بسیار زیادی هوای خانه را پاکیزه کند و آلاینده‌ها را از بین ببرد‌ و بوهای بدی نظیر دود سیگار، بخار مواد شیمیایی و آلرژی‌های موجود در هوا را خنثی کند. برای استفاده از دستگاه تصفیه لازم است که هر چند وقت یکبار فیلتر این دستگاه را تعویض کنید.

نکته: دستگاه تصفیه برای بهبود عملکرد خود نیاز به سرویس دوره‌ای و منظم دارد. سرویس دوره‌ای باعث افزایش عمر دستگاه می‌شود و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

برچسب‌ها :


دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت ‌گذاری شده‌اند *

* میزان رضایت :

در حال بارگذاری